- 6, min dag

2010-12-12 @ 22:48:53
Igår hann jag inte skriva. orkade väl inte heller men ska nu berätta om min dag, började med alldeles för lite sömn och gick  upp runt halv åtta. Eller gick upp var väl att överdriva men låg vaken i min säng. Efter det så strosade jag runt här hemma och fixade mig för att sedan dra mig mot bussen in till nyköping, emma tog även sällskap med mig. Vi gick runt lite i nyköping och tog sedan en mc chicken junior för att sedan bakfulla och söta sätta oss på bussen till trosa, fick även sällskap av ellen baby. Väl framme i trosa så hoppade jag av vid trossen och mötte upp malin, vi drog oss sedan hem till bergvägen och tog det lugnt fram till halv 7 då vi och en massa andra folk beställde mat från greken. Efter maten började vi att heva i oss alkohol, med en ostabilgång så drog vi en taxi ner till fyren och festade på. En lyckad men sjukt kall kväll, då taxin var 30 min försen. Vi körde även "efterfest" hos malin, men någon vid namn carolina var sjukt påverkad så hon somnade med kläder i malins säng runt 4. Tack alla för en trevlig kväll!





eftersom att jag fortfarande inte har min kamera så blire lite torrt med bilder. hihi
men lyckades ta tre fulis bilder med mobilen igår iallafall. puss nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback