- and we start to say hello

2010-12-22 @ 22:58:26
okej nu till min dag.

Vi hade som sagt julavslutning idag i skolan, men det har aldrig varit någonting som lockar mig. En kass julshow med en bunt nötter som gör bort sig? oh no. Eller okej vissa är grymma, men väldigt få! Sen samling i klassrummet för att fika på tio minuter  för att sedan glida hem? inte någonting för mig. Så jag bestämde mig trött som jag var imorse (även sambo) att följa med mor mi in till stan för att handla julkläder och klappisar. Hur mysigt som helst, men bäst av allt var på elgiganten. Expediterna måste trott att vi var blåsta när vi flämgde runt där och försökte komma på vad en HDM kabel är. (Y)

Över till kvällen, jag har umgåts med min bästa familj wennerström/lindgren. Det har betått av klappar och god middag ( ugnsbakad mandelpotatis & oxfilé, samt glass m. varma hallon ) på oren svenska det knullade i munnen. :-) även en olyckad strykning eftersom att smarta jag inte förstod att man måste ha vatten i en ångstrykmaskin :$ nej nu ska jag sluta avslöja mina dåliga sidor och återgå till den otroligt roliga packningen.

puss igen



detta symboliserar mig och mi amor. jag kommer sakna dig
taniazamoranzorondo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback