- my only hope

2010-12-09 @ 23:59:35
toppbloggarn ohja.

på senaste tiden har jag känt mig allmänt hängig och sovit bort hela dagarna. Självklart har jag varit i skolan men direkt när jag kommit hem har jag hoppat ner i sängen och sovit bort hela dagen, kvällen har bestått av att få i mig lite middag och plugga, sen förberett mig för att hoppa i sängs igen. Man kan ju tro att det är för att jag har fel kost eller för att jag är deprimerad osv. Men det känns ändå lite obehagligt att man själv inte kan känna efter vad det är som är fel. Så nu har jag bokat läkartid för att undersöka saken noggrannare. Kanske har diabetes who knows! nemen nu ska jag faktiskt dra mig mot sängen och försöka sova min skönhetssömn, brevid min syster.

kommer bli bättre med "nya bilder" lite senare. har nämligen kameran hos en vän.

puss och god natt




massa gammla bilder. goodtimes





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback