- oh baby baby i want you tonight

2010-12-28 @ 00:45:03

alltså fyfan vilken hemsk dag. allting bara rasar! det känns verkligen som att nedgångarna bara öser ner över mig, när ska uppgångarna komma? jag behöver energi för att kunna orka.

lite komiskt. satt precis och läste mitt inlägg innan! allting var susen och jag mådde bäst, nästan bad om lite lugn vardag. men som sagt allting bara vänder med en kick. det som hänt idag kunde gärna fått vara! men skitsamma jag bad ju om det.  ÖDET

nu till någonting bra, eller mindre bra?

både och faktiskt. har gått och blivit "sjuk" pratar som en kråka. inte helt okej! förutom allt skit som hänt idag har jag ätit kebab med min bästavän och bara myst. även kollat på världens bästa och finaste film - dear john ( jag vet att jag är efter ) sen nu på kvällskvisten vart ute på en långprommis med favorit jacke. så nu äre dags att krypa ner och nörda.

hejdå

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback