- we party like allstars

2010-12-26 @ 23:19:47
i år så firade
 vi som sagt inte jul på ett gammalt hedligt sätt, utan vi drog på en kryssning till mariehamn. & med handen på hjärtat, jag har aldrig haft en bättre jul. träffade nämligen helt underbara människor och samtidigt fick jag umgås med en del av min bästa familj. åh vad glad jag är, allting har varit så perfekt! Det känns som att det var en dröm. nej nu ska jag sluta skryta. hihi! Nu till gårdagen, hann i stortsätt bara komma hem innan tania kom hem till mig med vin och tvingade med mig ut. Vilket jag tackar henne djupt för! Fick träffa världens underbaraste. Aoutch vad saknad han har vart och kommer att vara. :-) nu är jag mätt på julen och alla bra dagar och glatt humör. Kroppen börjar även säga ifrån, så nu ska jag njuta av lovet och försöka tare lugnt några dagar innan nyår.

puss

nu bilder, inte i ordning! tagna tors,fre,lör! hih














bildbomb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback