2. min första kärlek

2010-12-07 @ 10:55:10

han träffade jag när jag precis hade flyttat till oxelösund, i mitten av åttan dvs. Jag tror att vi träffades genom en gemensam vän närmare bestämt danial, och jag hade under en kortare period "spannat in" hans kompis. Sen gick det ett tag och vi pratade lite på internet och flörtade en hel del. Jag började på hans skola och det var då det började, små pinsamma hälsningar och fniss, vi började prata allt mer och mer. Jag och mina tjejkompisar började sedan umgås med hans killkompisar och vi blev ett den 25 april 06. Eftersom att vi sedan hade samma umgänge så umgicks vi rätt mycket men det var ingenting som störde oss. Alla tradtitioner firade vi tillsammans och så fort vi skulle åka ifrån varandra även om det bara handla om någon dag så blev vi båda helt knäckta, eftersom att vi alltid annars var vana att ha varandra nära. Vet inte vad jag mer ska säga, vi hade väl våra fram och motgångar som alla andra, men med denna person var jag alltid trygg och kände mig alltid älskad utav. Men under gymnasietiden skiljdes vi sakta men säkert åt, han stannade kvar i oxelösund och jag drog mig upp till stockholm. Redan då började det knasstra, flyttade hem igen för att kunna " reparera skadan" men det var ingenting som funkade. Jag träffade just i detta läget en ny pojke som kom och betyda någonting enormt i mitt liv och lämnade då min pojkvän. Jag tror inte det var känslorna som svalnade till en början, jag tror bara att jag behövde spänning och lite nytt i min vardag. Min första kärlek varade i 20 månader.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback