3. mina föräldrar

2010-12-07 @ 11:10:59

Jag vet inte om jag skulle kunna skriva om mina föräldrar under en och samma kategori eftersom att dom haft olika betydelse i mitt liv och lever på skilda håll. Kan iallafall säga att min mamma kommer alltid vara den bästa av mina föräldrar och ja det låter hemskt. men i vissas fall kan det vara så, min mamma har alltid funnits i min vardag till 100 procent. Då min pappa nu i många år bosatt sig i småland och inte alls är lika delaktig. Men han är fortfaranade min pappa och jag älskar honom det gör jag.

orkar inte säga nånting mer förutom att mina föräldrar är bäst.
och självklart älskar jag dom mer än allt annat,


en dag sen i know, hiih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback