06

2010-02-18 @ 12:20:21


grönan. 06

alltså jag kan inte sluta längta tillbaka till sommaren 06, det var den bästa sommaren i hela mitt liv. Och ärligt talat tror jag inte någon sommar någonsin i mitt liv kommer bli så grym. Det är nästan lite läskigt att tänka så, men den sommaren var full av stojj & stimm hela tiden, man behövde inte tänka på jobb, man behövde inte tänka på någonting, bara köra sitt race. Vilket vi gjorde! Så mycket minnen på bara en sommar, helt ofattbart. Tack till alla som medverkade, ni gjorde sommaren till en oförglömmlig "resa" om man säger så. Bästa ever, är så lycklig för allt som hände då. Det kommer jag föralltid bära med mig. Speciellt tack till Sandra "ekan" ekholm. miss you

Kommentarer

Postat av: Sandra "ekan" Ekholm :)

det var bra tider, allt var så enkelt. En helt oförglömmlig sommar , 06 <3<3<3

2010-02-19 @ 19:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback