en dag

2010-02-02 @ 16:53:43
dagen är verkligen kommen, den dagen då allting rasar samman. Det har nog inte kommit upp någonting positivt dessa dagar. Jag vet inte vad jag gör för fel, livet vill väl ingenting gott nu helt enkelt, eller så är det kanske jag som är felet? Jag känner mig i vilket fall hur lost som helst, lost i verkligheten. Vad ska man göra då? Jag flyr och stänger min värld till verkligheten, men löser man någonting då? Fly från verkligheten? Då kommer man väl tillbaka till samma veva när man återvänder? Eller har allting glömts bort och blivit ett minne blott? Så mycket funderingar men inga svar. Hur länge ska jag få leva i detta så kallade "nu" jag vill ha ett år framåt. Hur kommer livet se ut då? Kommer allting i livet vara ljust då, kommer alla problem ha tynat bort, eller kommer samma problem finnas kvar för alltid? Som sagt det är så mycket som händer nu. Jag vet knappt vem jag själv är.

Nu avslutar jag detta och kryper ner i soffan och tänker på mitt beslut jag har att ta, kan nog vara det största i livet.
Kommer ni acceptera mig för den jag är trots mitt beslut? Jag vet faktiskt inte. Men det kanske det är värt

puss

Kommentarer

Postat av: isabelle

nu blir jag rädd..

2010-02-02 @ 17:07:12

Postat av: patrik

tro mig fly från verkligheten är inget bra beslut,

du glömmer dom bekymmer och problem du har för en stund. men dock kommer de nya. har gjort de ett tag men inte fått ut något positivt av de..

2010-02-02 @ 17:19:00

Postat av: jessica

du gör mig rädd..

2010-02-03 @ 10:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback