end of the day

2010-02-24 @ 00:34:00
började dagen med att fika med jessica och eric på ch. mysigt värre! Drog mig sedan hem och nämen mamma hade gjort pannkakisa hur smarrigt som helst. Låg hur som helst bara och degade på dagen, runt 19.30 drog jag till carolina berg, där nalkades bastu & solning, massa prat & popcorn. Efter dryga 2 timmar drog vi upp till henne och åt lite kvällsmacka, sen åkte jag hem. Nu har jag packat massa kläder, håller på att dö. vill ha med allt ju :(, planerna har ändrats så vi åker upp till leksand på torsdag och sälen lördag-lördag. BÄST!

nej nu måste jag sussa, sjukan imorn. carolina älskling följer med <3








puss & godnatt carolina är min skatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback