hit the city

2010-02-10 @ 00:24:39

vart är du nu, nu när jag behöver dig som mest? Hade tänkt att krypa ner i sängen, få känna din nakna kropp emot min. Keep dreaming carolina

idag har det vart en lugn dag, har varit hemma hela dagen. Sådanna dagar kan man ju också behöva, har faktiskt vart livat här, barn, fika, bus och massa mys. Dock aldrig fel! Sen har jag även vart galen för min dator som jag sa hade kraschat som inte har kraschat, skämtis tiep. så nu är jag happy_girl_91. schööönt! Har även umgåts med min lillebror, och fixat massa på hans nya ip0d h3h. peace typ! Justja, har vart ute med hundarna med mamigull också, duktiga flickor..

nu måste jag faktiskt sova, men sleeptight smack


semletårta, moooms

benji & alva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback