i´m so sick

2010-02-17 @ 18:08:17

sjuk, sjuk, sjuk
jag orkar inte

varför är man sjuk för, jag finner ingenting positivt med det, eller jo förresten, man blir oftast ompysslad och får äta goda saker som glass och halstabletter i mängder. Men annars blä! Så dagen i sig har jag spenderat i soffan, kollat på alvin och gänget, grymt bra film. Är alltid efterbliven med att kolla på filmer, men nu så. Sen blev det lite sex and the city och nu datorn. Har inte så mycket mer att komma med om dagen, helt värdelös! Imorgon måste jag iallafall pallra mig till nyköping, har ett ärende att avklara 14.30!






i miss ussss.


Kommentarer

Postat av: isabelle

sakna! nu är det ändring. party snart, vi är bäst. <3 och ring mig sen. pussss

2010-02-18 @ 10:00:33
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback