kanske, kanske inte

2010-02-18 @ 11:59:40
Namn: Carolina josefine wennerström  
Kallas för: carro, lina, måste även nämna soul. :')
Stjärntecken: Jungfru
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Piercingar: öronen & .....hehehe
Tatueringar: en prick på handen
Längd: 169 tror jag!
Skostorlek: 38
Hårfärg: mörkbrunt,
Kär? äre värt att avslöja? hah
Önskar du att du bodde någon annanstans? haha gudja, vem vill bo här?
Tycker du att du är attraktiv? i vilket läge? ;)
Dricker du? inte alkohol men vatten.
Röker du? nejru
Vad är du rädd för? bli sårad,
Favorit sak att göra: det beror på när hur & var ju, men ge mig lite sommar,party,mysa på stranden, grilla lite på någon klippa, dra ut med båten, tälta? ah. puss
Har du någonsin ljugit för någon? men vem har inte?
Varit i slagsmål? hm, nej inte på riktigt. haha
Varit otrogen? alla har vi vart unga & dumma?
Blivit arresterad? Nja, inte alls
Har du någonsin varit kär? 2 gånger, på riktigt! :)
Hur många tjejer har du kysst? Jadu, ett antal styckna ja
Har du kontakt med någon person från grundskolan? jarå!
När stiger du upp på morgonen? 06.45, om jag börjar tidigt såklarre.
Vad har du på dig? Svarta jeansleggins,en rosa t-shirt & en jeansväst.
Vad ska du göra ikväll? Förhoppningsvis mysa med pajas
Vad är du allergisk mot? Ingenting faktiskt, eller fisk i min värld. haha
Var har du ont? I min hals, den mår inge bra ;/
Är du oskuld? Lever gud? Har hästar svans..............haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback