leksand, sälen here we come

2010-02-24 @ 23:24:52
som sagt så drar jag och 6 brudar till iväg imorgon.
Vår första destination tror jag är sagt Leksand, där stefanis mamma med familj bor. Där ska vi stanna till på lördag så som det ser ut, sen drar vi vidare mot sälen och lindvallen till lördagen därpå. Under denna vecka kommer dom mest sjukaste sakerna hända, belive me. Så är det alltid när michan är i farten! Jag har fortfarande inte övervägt om jag ska ta med mig datorn, men tror den stannar hemma blir bara extra pickelipack och det har jag redan strul med :$ Nej nu måste jag få ordning på allt och så.

min torsdags morgon ;
06.15 - uppstigning
07.00 - skjuts till mormor, hämta legitimation+löshår
07.39 - bussen till tåget
08.08 - tåg till södertälje syd
09.13 - tåg till strängnäs

frammmeeeee, wiho. sen på eftermiddagen beger vi oss.
bye bitches




någon snygging bild på mig och mattan. haha bjusssarn! kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback