perfekt start

2010-02-20 @ 00:18:58
jag tror ändå att det är en bra start att börja lovet, med två tjejer som står en nära hjärtat. Bara ta det lugnt, njuta av lugnet & slippa stressa för en gångs skull. Dock kommer detta lov bli det värsta, har mycket saker att gå igenom, som jag helst sluppit.  Men man får helt enkelt se allt från den ljusa sidan!

Idag har jag iallafall vart med isabelle och camilla, vi har vart hos mormor. Kollat tur & retur, varit allmänt fräscha och fina i mormors tjusiga kappor ute och bara myst gärnet. Dock drog dom nyss och det är lite tråkigt! fina tjejer dedär sörni. Så nu ska jag bara sitta här tills jag blir redlöst trött, då ska jag gå och lägga mig, sova riktigt skönt, " om det går med denna nästäppa,rethosta, och torra hals" får kanske knarka i mig lite alvedon innan.

Nej nu ska jag dunka musica, har ju fått nytt spotify konto eftersom att min förra blev pajk. Tack gustav!




your love is my drug, eller finns det någon kärlek mellan oss? näeh. elle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback