& sen kom jag älskar dig, true words?

2010-02-10 @ 19:32:24
dagen i sig har vart hur mysig som helst, började med skola.

- fika med soul,elin&klara
- fika med maty&fillan
- middag med mormor på oliwer twist

& kvällen kommer bestå av jennifer och tv mys. Vilket för mig är perfekt en trött vardag som denna.

ahjustja,förövrigt spyr jag på små äckliga nyköpingsfjårtisar, HATA MIG BARA FÖR ATT JAG FÅR DINA KILLAR ;'( CRY ME A FUCKING RIVER ÄCKLIGA BITCH

FÖR DET FÖRSTA....nyköpings fjårtisar, här snackar vi rå fjårtisar. vad vill dom? haha alltså du vet vem du är och du är så sjukt patetisk? nej men alltid normalt och stå och skrika över hela fiket "HÄLSA INTE PÅ DOM" "GAAAAH VI GÅR"  bara för att DU inte tycker om oss vilket jag inte kan förstå, så behöver inte du hindra oss från att hälsa på våra vänner, och framförallt INTE komma fram till mig och säga vad jag ska göra och inte göra? dock jävligt kul, eftersom att du hatar mig fast du inte känner mig, hööööööööööh lekisbarn! okej ända tacket till dig var att du gjorde bort dig, BRA GJORT love it + att jag fick mig ett gott skratt, :):):):):):):):):):):):):):):):)

HAHAHA ALLTSÅ, okej nu börjar jag också bli patetisk, men hon är äckligggggggggg. JAG & KLARA ÄR BÄST, MAN KAN INTE MER ÄN ATT ÄLSKA OSSS?

MÖTA JENN NU PUSSSS.


ARGGGGG

Kommentarer

Postat av: isabelle

det stod ju " visste du att jag hade världens bästa vän " ? <3 :)



neeeeeeellieeeeeeee<3<3<3

2010-02-10 @ 20:16:21
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Postat av: Anonym

HAHAHHAHA, det här villjag höra om!!!

2010-02-11 @ 14:34:46
URL: http://emiliaovergaard.blogg.se/

Postat av: klara

hahhahahahhahahahaha, aasssååå åååh <333 hon gjorde våran dag. vilken jävla stjärna!



bäst vareee, pusuusuususuussssss

2010-02-11 @ 18:13:32
URL: http://elinklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback