this is how we party

2010-02-21 @ 11:35:25
igår igår igår, jajajja! jag gick iallafall och la mig ett tag runt halv två till halv tre, mådde något fruktansvärt illa. Men det gick över efter jag la fetaste kräkan i toan, ta mig seriöst om ni vill. Gick upp och då hade två gnestaboys joinat oss, sjukhuvena hade alltså åkt från gnesta vid två och kom tre? fuck faces. Ena killen var ju komedi om någonting, en jäääääääääkla snackpåse. Har aldrig varit så irriterad men samtidigt aldrig skrattat så mycket som jag gjorde. Orkar inte snacka mer, men somnade runt 6 och gick upp 8 high five.
Nu tänkte jag och mina två flickor dra oss ner på stan och äta lite, gottigott.

puss.

p.s i love you






snackpåsarna puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback