vare värt det?

2010-02-10 @ 22:07:52
alla gånger du svikit mig, alla gånger du sårat mig
alla miljoner tårar som fallit för dig, vare värt det?

Har haft en urmysig kväll med jennifer, ätit popcorn och druckit pepsi max - så sjukligt gottit. Vi har även suttit vid varsinn dator hela kvällen, skrattat åt massa roliga saker, spanat in snyggingar, tagit kort, vairt fula, diggat musik! Bara sådant mys som kan behövas ibland, självklart har vi klämt in lite girltalk like always. Vi tänkte också gå ut och träffa Alexander, men dock bara en snabbis. Nej nu ska jag avrunda mitt tråkiga inlägg.

posssss jenn är bra



Kommentarer

Postat av: isabelle

oooh, min bild. dom bilderna är så söta :* och hahahah, jag vill inte tänka vad du tänkte om mig när jag tvibngade er att jag skulle ta massa bilder på er.



haha love u <3

2010-02-11 @ 10:08:07
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Postat av: Anonym

nej jag tror liksom vi skippar det snacket, vi kan ju istället diskutera vad jag tycker om dig nu! hihihi (L) love you my man

2010-02-11 @ 12:26:26
URL: http://carolinawennerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback