when love is nothing

2010-02-20 @ 16:00:28

trots min mega förkylning somnade jag gott, dock låg jag och kollade på unga mödrar till halv fyra eller någonting sådant, jag bara älskar det! Vaknade runt två av telefonen. Frukost och tv, sen kom wadman förbi med lite gottis, så gulligt av han att han tagit sig hit trots snö stormen. Sen han gick har jag bara legat här och degat, ska försöka ta mig ner till stan, men har ingen lust pga vädret, men kanske måste det ändå,  buhu!
Planerna för kvällen är fortfarande lite grummliga, men allting löser sig hoppas jag. Nej nu måste jag fixa till håret lite innan jag drar.....om det ens är någon ide. ¨



svartvit


Kommentarer

Postat av: martina

snyggis tjejen!

2010-02-20 @ 20:49:11
URL: http://mart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback