ångest

2010-01-06 @ 15:36:59
tänker inte prata om gårdagen, det är ingenting jag vill minnas tror jag.
fick iallafall skjuts av kim hem, han släppte av mig vid time, då jag träffade alexander & johan, tror inte det varade så länge, sprang iallafall hem eftersom att det var så sjukt kallt, måste sett himla gulligt ut alltså. Sen slockande jag framåt tre i think. Och denna dag har inte bestått av någonting, jag går fortfarande runt i degkläder, jag bor faktiskt i min dress på loven. Sitter även och letar efter en till dress, alltid bra att ha! Får se om jag hittar någon fin. Gah, kanske skulle ta och duscha, imorn är det ju skola, lite fräsch kanske man ska vara trots allt. h-eh! taggad man är då. Ikväll ska mami ha spa kväll här hemma, med massage och hela köret med massa brudar, så ah här äre livat ikväll. Justfan jag fick ju massa inredning till mitt rum i julklapp som olish fixat ihop, kanske dags att ställa dom på plats och skicka ut det andra osv. Ah som sagt vi får se hur långt jag kommer med den biten, mycket snack & lite verkstad brukar det ju vara!






redbull, annanas & vitchoklad. mumsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback