bandcamp

2010-01-13 @ 23:23:00

sjuk dag,
har inte gjort någonting vettigt precis som alla andra dagar denna vecka. Förut när jag kom hem gjorde jag i ordning kycklingwook & drog mig sedan in till sängen, slocknade direkt. Det bästa med det var att jag vaknade runt åtta, high five?! jag vet ju någon som kommer sitta uppe hela natten. Vid 21.00 la jag mig framför teven, det var bandcamp på 6:an, har sett den runt 10 gånger men den är lika bra fortfarande.

Matthew Stifler som spelas av tad hilgenbrinck, är ju så sjukt snygg! Visst han är överdrivet sexfixerad men någonstans har han ändå en charm, en lite farlig charm dessutom. mum-s-s-s



tänk att få ha denna godbiten i sängen varje kväll
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback