fuck this

2010-01-04 @ 21:23:38

Sammanfattning år 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- jag vet inte, tror jag gjorde samma tråkiga skit som alltid. haha

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- nej självklat inte, dom är till för att brytas eller nånting!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
myää, :)


4. Dog någon som stod dig nära?
lasse ;/


5. Vilka länder besökte du?
haha helt ärligt, så tror jag inte jag vart någonstans förutom i sverige & i finland. haha


6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
lycka


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
haha jadu,bra fråga.

8. Vad var din största framgång 2009?
har inte haft några. kuk år


9. Största misstaget?
är det ens värt att nämna?


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
mosat armbågen, skurit mitt finger & influensan. heh


11. Bästa köpet?
allt jag köper är bra

12. Vad spenderade du mest pengar på?
ush det vill jag inte tänka på, antar coffe house haha

13. Gjorde någon/någonting dig riktigt glad?
my friends självklart, dom är bättre än någonsin

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
MEMORIES.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
depp år faktiskt.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
pluggat & dissat allt skit.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ingenting, allt jag gör har en bra sida. haha

18. Hur kommer du tillbringa nyår?
den är firad, och det blev i arboga! grymt

19. Blev du kär i år?
 näeeeeeeh. don´t think so! :)

20. Favoritprogram på TV?
ANDRA AVENYN <3 / southland

21. Bästa boken du läste i år?
måste ju vara samhällsboken, eller kanske engelskaboken? :O

22. Största musikaliska upptäckten?
haha mm så intresserad.

23. Något du önskade dig och fick?
änskade mig ingenting, men fick allt jag ville ha.

24. Något du önskade dig och inte fick?
dom gör mig aldrig besviken

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
jag åt med min släkt och soulmate på birgers, sen söp jag antagligen.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jag vene, lite happier kanske.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
sjukt blandad.

28. Vad fick dig att må bra?
mamma,älsklingsvänner ofcourse.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
chris brown always and forever

30. Vem saknade du?
josefine..&pappa

31. De bästa nya människorna du träffade?
MICHAELA WIKMAN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback