jigggggalo.

2010-01-14 @ 16:11:40
som jag sa, det blev donken. Fick även träffa jerka + i kanten på det typ! Satt där i cirka två timmar, sen kände vi för att dra hem. Alla åkte hem till sig, & jag drog till mormor tchjill. Eftersom att jag är så himla busig & på dåligt humör idag så gjorde jag lite gotti till mig,  hih. Nu tänkte jag dega i soffan ett tag, tror även att jag blir övernattandes här hos min älskade grännylajto, hon är fin hon!
nej men tjing eller något.

glass med varma hallon & peppis





ner på stan till millan & bellan nu puss

Kommentarer

Postat av: Jerry Andersson

Jaa det var massa kul att träffas igen men blir alltid lika tomt när man skiljs åt... vill inte det... Men ge mej glass och varma hallon, din gay där!

2010-01-20 @ 02:22:43
URL: http://jerrya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback