klet och smet

2010-01-09 @ 18:55:06
gårdagen gårdagen gårdagen,
det blev en lång fika på coffe house like always. det var jag jessica, ellen,rasmus,damir & linus. Sen drog jag mig mot trosa och då var det malin som gällde, vi lagade taco och jess & carpan kom över till oss och myste. tjejkväll med massa skitsnack. uppskattat!

idag idag idag,
vaknade jag upp utav att gizmo slickade mig i ansiktet, han ville ut. så då gick vi ut en snabbis, sen fixade jag mig för att dra mig och möta soulmate. Det blev att titta innebandy i hedeby, trosa mötte turinge som är serieledare & torskade med 11-2. Sen nu har jag bara fixat henne fin i håret för kvällen & smockat i oss två toast har vi också hunnit. Nu ska jag fixa mig eftersom att pajas har tvingat mig till hedeby igen eftersom att D2 spelar. ååh är så intresserad av kärringinnebandy känner jag. heh!

så jävla ointresserant inlägg. men puss eller någonting







HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH <3

minnenminnenminnen

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Du borde ladda upp alla bilder sen din 18årsfest på face :D

2010-01-10 @ 13:36:00
URL: http://nykopingflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback