mys at rasmus place.

2010-01-04 @ 20:38:48
alltså blogga är så överskattat, haha nejdå men jag har vart hos michan i en vecka så jag har inte hunnit att blogga. eller rent ut sagt skitit i det! bilder från senaste veckorna kirrar jag upp snart sörni!

igår vaknade jag upp i trosa, kollade lite på terminator sedan drog jag på mig myskläder och följde med isabelle ut med hundarna, alltid skönt med en morgonpromenad. Sedan blev det att fixa sig för att lite senare dra sig mot Hedeby och kolla på trosa när dom piskade gnesta med 6-3 om jag inte minns fel.  Efter matchen begav vi oss till bussen. där vi i väntan på bussen blev kallade osmarta och jävla svin av en alkis, fan vad det sveeeeed. Väl i nyköping så drog vi oss till rasmus och senare kom även dennis, vi kollade på nya american pie åt massa gotti och myste som bara den. vi sov även kvar!

idag har vi fikat & shoppat, jag fick även träffa min älsklings jess. blä nu orkar jag inte skriva mer!






puss så länge sötnosar

Kommentarer

Postat av: isabelle

hahah, snyggga bilder.

mys dag! :*

2010-01-06 @ 12:39:25
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback