okej ger upp

2010-01-18 @ 22:46:56
orkar faktiskt inte skriva om min helg, den är för bra att dela med sig av eller någonting.

idag har jag vart ett tag med jessica, vi var hemma hos mormor, drack kaffe & snackade massa skit like always, bäst äru frugan min! Sedan drog jag mig hem mot oxelösund där det väntade träning med min familj.

- Spinning 60 minuter
- powerwalk 30 minuter
- 50 situps
- 5*20 med hantlar.

goodwork känner jag. så nu förtjänade jag ett äpple.



en av dom sista låtarna dom körde på spinningen, snacka om att man får en himla energikick och verkligen ger gärnet. åh ni anar inte! Ni som inte har testat på spinning borde verkligen göra det. Stark rekommendation, (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback