pusssst,

2010-01-25 @ 23:11:15

såhär började min morgon.
06.15 - första alarmet
06.25 - andra alarmet
06.45 - tredje alarmet
06.50 - fjärde & sista larmet.
därefter kom olish hem, så jag gick och la mig i brors säng fär att "vila" fem minuter, smsade även carolina berg.
det löd såhär,
jag: tar du skolbussen?
hon: nej 8 dudå?
jag: 9

1 & 30 minuter senare och tjugo minuter till att bussen skulle gå.

carolina : oj jag vakna nu
jag: hehe jag med
jag: missa fan inte bussen spring

okej nu kanske ni ser hur svårt jag har för att gå upp på mornarna, det är nästan lite läskigt. Tycker faktiskt inte jag gått och lagt mig  så sent på senaste, runt 12-1 vilket för mig som gått och lagt mig runt 3-4 förut är ganska tidigt. Men på något konstigt vänster hade jag faktiskt lättare att gå upp tidigt när jag la mig sent, kanske är värt att prova igen? Aja någonting stämmer ju inte iallafall.

Efter skolan drog jag och min älskade älskling carolina ner på stan, lunchade och myste lite. Sen drog jag till jobbet och hon till snuten! busflicka ohja. Efter att ha städat i 4.5 timme så var jag rätt död. Tror faktiskt inte folk anar hur jobbigt det är att vara "städtant", Det är nog minuset mede att ha en mormor som är chef över så många enheter, så fort det är ont om folk så ringer hon självklart mig, och hon är sjukt bra på att övertala. Ångrar det kanske lite såhär i efterhand för städa är verkligen inte min grej, men nu äre tamejfan gjort. Så nu har jag degat hemma hela dagen, missade även min träning pågrund av allt detta tjossan. Nyduschad och nu sitter jag och spanar in vad jag ska shoppa upp min lön på. hihi!

saker att se fram emot i veckan

onsdag ; shopping,fika,partymys m. flicks
fredag ; strängnäs / stockholm?
lördag ; partaaaaj

babbel babbel babbel.....puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback