come closer

2010-07-13 @ 21:26:26

äntligen en lättning från hjärtat. nu känns det som att jag/vi är på rätt spår igen. och det kan inte annat än att kännas underbart från min sida.

jag har jobbat all day long, körde på en stängning idag. fick flirta lite med taxichauffören och sen var vi även i rinkeby och badade. enligt mig var det iskallt men det var mysigt att få komma ut lite i den tropiska värmen. väl hemma så stod maten på bordet. så som jag tycker om att ha det, bästa mormor då! sedan bestämde vi oss att åka med mercan ut till vivesta och ta ett kvällsdopp. wonderful. nu på kvällskvisten har det blivit allsång på skansen och lite glass!

resten av veckan :
ons - jobb, victor,öl,penny,mamma,middag
tors - jobb, malin kommer, planera våran weekend till gbg.
& helgen är fortfarande lite oplanerad.




your love is my drug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback