dagarna går som smort. bara lite närhet på det här och jag hade varit lyckligare som aldrig förr

2010-07-12 @ 21:06:28

dagarna kan ibland kännas ganska tråkiga eftersom att det inte händer mycket mer än det som händer på jobbet. idag har det ju för den delen också vart ganska kasst väder så vi bestämde oss för att stanna inne tills framåt eftermiddagen då det klarnade till, vi tog oss till oxelösund och åkte tufftuff tåget och åt glass. hur mysigt som helst! men nu kommer vi till det segaste av allt, när man kommer hem? man känner att man vill göra en massa saker, men man har varken tid eller lust eftersom att man blir rätt trött av att gå upp 6 på mornarna och sedan hjälper solen till lite på det också. så idag bjöd jag över penny på pannkakor och jordgubbar. vi har även roat oss med att "skriva" en låt. as grym om ni frågar mig! sen nu har hon precis gått och jag tänkte göra mig i ordning för natten och krypa ner framför teven.

det blir som sagt inte så mycket roligt att skriva om på vardagarna men det ska jag nog kunna fixa inom kort. hoppas alla har en grym sommar och njuter ordentligt av solen eftersom att jag inte själv kan det. BLEKFIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback