en helg som blommade som den allra finaste sommaräng, bara en gnutta oväder för det ofina delarna.

2010-07-12 @ 16:32:21

och nu till helgen.

titus bjöd upp mig och några vänner till kasper som skulle stå för helgens bravader. så vi var snåla och tog bussen/pendeln upp. efter tre timmars mysig färd + fika på coffehouse på centralen mötte vi upp titus och sedan kom jessan och emmeli även. vi drog oss till kärrtorp och kappes hus! korkade upp och blev dyng. hur trevligt som helst. kan ha vart en av dom bästa kvällarna på länge! allting hände den kvällen. och vissa saker kan vi räkna med till det dåliga som hänt under denna helg. denna dag avslutades i en pool klockan 6 på morgonen. då även kappe dök på den grunda. KNAS!

över till lördagen, chill i stort sätt hela dagen. lagade lite mat och myste mest! på kvällen kom det över lite folk och det var chillmode all night med hajkbananer och annat smått och gott. trängde ihop oss i kappes överkokta rum vid två.

söndagen, dusch och sen packa ihop alla saker. ta farväl av kasper och simon! sorgligt. det blev lunch på stan & sen hemgång. kvällen bestod av middag med mormor och fotbolls vm med min jessica.

det var lite av min helg. dock inga sliskiga detaljer för det tär bara på mig. okej...en sak kan jag avslöja! DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSCHEN<3







några enkla bilder från helgen vare här.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback