how could life suck whitout you?

2010-07-19 @ 22:32:04

onsdag,torsdag,fredag,lördag,söndag,måndag.
bestått mesta dels av jobb. även trosayran,frugan,mamma och middagar. helt underbara! sommaren känns dock inte som alla andra sommrar. men jag trivs med detta! får verkligen slappna av och göra saker som är harmoniska! det kan vara nyttigt att få uppleva andra saker än att bara festa på sommaren. ah jo steka också. även om det kan saknas lite ibland! idag har jag och frugan även hunnit över till älskade farfar som fyllde hela 69 år. grattis till honom, bästa pelle. ah och nurå? jo jag ska tagga för att imorgon få dra mig till jobbet och njuta. sa jag precis njuta? ja det sa jag. jag stormtrivs på mitt jobb, verkligen älskar det. så varför inte njuta av att vara på jobbet. imorgon hoppas vi på en fin dag så vi kan åka ut till ön med bad och bus! nu ska jag avrunda och bara lägga ut lite bilder.







tråkiga jag vet. men kameran är aldrig med! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback