nu är det dags att ta tag i detta

2010-07-11 @ 16:44:23
jag orkar inte nattstad helt ärligt. det blir inte av att man bloggar, det är så himla mycket tråkigare där. så nu ska jag bli en duktig uppdaterare. med mycket smått och gott! jag ville bara börja med detta inlägg nú och säga att jag är back on track liksom. hoppas alla mina läsare från nattstad hakar på hit! nej nu ska jag lägga mig i fåtöljen med en fet saftdrink. så ska jag snart ta mig i kragen och uppdatera från helgens bravader. verkligen en helg som gått som en berg & dalbana. positivt eller negativt får ni dömma själva sedan. nej men puss sålänge!



och sen vill jag säga. att du är så grymt bra! du förgyller mina dagar
min bästa min penny my sunshine.

Kommentarer

Postat av: p

& du förgyller mina hjärtat. du & jag sickan, du & jag

2010-07-11 @ 17:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback