the smell of you

2010-07-26 @ 22:01:37

gagaga. evelina! ja det blev en liten promenad. massa babbel, måste skaffa skype också blä! men vad gör man inte för att kunna prata med den sweetyn. fan inte okej att bara dra från bästa oxelösund. vem vill flytta härifrån liksom? :( aja, imorn drar hon. hejdå bästa eve! och nu då? ja nu måste jag packa det sista. ushfyblä. packa är inte min grej. jag vill ju ha med mig allting? halllo. men det går tydligen inte. nya skor måste inhandlas imorgon innan jag åker också. mycket som ska göras? träffa jerka också. finaste han då. fika på ch? sen hem till momo och hämta lite till clothes. ohmygod. orkar ni höra mer? nej bra. för jag orkar inte höra mig själv längre.

imorgon kväll blir en grym kväll, heron + bio med mamsi s en till j.
underbart

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback