to know him is to love him

2010-07-20 @ 23:14:01
dagen i sig, helt okej!
tripp till ön för att hämta upp flisan och fille. åkte sedan någon gammal spårvagn där och sedan bjussade jag på fika, mumsifillibaba. återvände till nyköping, då vi bestämde oss för att gå och äta lunch på donki och sedan svänga förbi på br på jakt efter vattenballonger. gick därefter tillbaka till fritids och hade vattenkrig. hur bra som helst! jag var våtast :( justja, underbara dag. underbaraste bästaste, mormor ringde mig efter jóbbet och bade mig om en tjänst. vilket jag mer kallar för en present eller någonting i liknanade form, hon ville nämligen att jag skulle ta med mig min kusin flisan på bio, eclipse. mmmmmmm, och gosa med kusinen är heller aldrig fel. sen bjöds det även på jordgubbspaj och vin hos wennerström för min del.

min dag ja. orkar inte langa bilder. så puss på gammla bilder





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback