baby vi gör vad vi kan

2010-03-24 @ 22:15:54
åh kanon dag nu på kvällskvisten, jag drog med mamma och tränade på itrim. ska även köpa gymkort där nu, stormtrivdes. Fick även med mig typ såna dära naturdiet. så nu ska jag ner i vikt! high five. efter det fick vi god mat, och sen var det andra avenyn. dock kasst avsnitt! har precis mött syster och nu tänkte jag faktiskt krypa ner och sova även fast jag börjar 10.40!

imorgon blire mysdag med martina.
ska även sova kvar där, så kanske inte blir något bloggande..kanske något gulligt imorn bitti!
men puss & god natt nu.





bilder från hajken med klassen för ett år sen eller mer, 
emmy
jag

Kommentarer

Postat av: isabelle

VADÅ KASST? det kvar ju gryyyyyyymt



snygg ni är btw :D

2010-03-25 @ 09:28:13
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback