girl step up to the party

2010-03-18 @ 09:39:51

hade en grym dag i skolan med penny gullet! efter skolan tog jag bussen ner till coffe house. äääääääntligen! fick träffa min älsklings rasmus. han behövde sina tjejer så ellen & jessica var också med. massa jäkla snack, och på lördag fyller danial år, då nalkas partyyy! Igårkväll kom pajas, jag lagade kycklingfilé och pommes........degade i soffan hela kvällen. han hjälpte mig med matten också......det gick som det gick! RETARDED_GIRL_91 heheheheh.


måste fixa mig nu, puss


Kommentarer

Postat av: Ankiepankies

Anmäl dig gärna till veckans blogg hos mig! :)

2010-03-18 @ 09:50:31
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Postat av: penny

vi var verkligen snygga måste jag säga :)

2010-03-18 @ 21:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback