i kyrkan och ber en bön för att allt ska bli så lindrigt som möjligt

2010-03-16 @ 16:51:41

tog en buss vid nio in till nyköping, träffade daniella på bussen. så vi drog en runda på stan, eftersom att det är/var en stor dag idag så blev det mycket prat för våran del. satte oss på torget och bara myste! Begav oss till kyrkan för att be och tända ljus för våra killar gjorde vi också. hemma och chill nu! har inte så mycket och säga idag faktiskt, tack daniella för en super mysig dag iallafall. <3


Kommentarer

Postat av: D

Naaw tack själ..Betyder mycket att du tog dig tid att vara med mig igår och lyssna på allt som bara rann ur mig..tacktacktack<3

2010-03-17 @ 17:39:55
URL: http://liveforever.devote.se

Postat av: carolina

självklart att jag tog mig tid till det, det betyder mycket för mig att kunna vara till hans det vet du! <3

2010-03-18 @ 09:36:20
URL: http://carolinawennerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback