jag har mött en vän som har vart saknad

2010-03-11 @ 23:52:57

drog som sagt till stephen bäst bergman och kikade film & tryckte i mig poppisar. myste även med mollsan hur gullig som helst vettni! Justja vi kollade på precious, har bara hört bra kritik om den så tyckte det skulle bli feting najs att checka den, men ah jo tjena. inge vidare va! hände bara sorgliga saker och den var inte bra upplagd enligt mig. Vi har även hunnit med massor av prat och kollat in bra klipp. Har saknat honom like an tok, puss gubben. Efter det kom mamsi och mötte mig, skönt att få prata av sig lite med henne också. Fick även revbensspäll när jag kom hem, gottans! mätt och belåten, haft en kanon mysig dag, bra dag i skolan? kan inte bli så mycket bättre. känns som att jag ska avsluta den nu så jag slipper något trubbel.

hihi puss babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback