like a nigger don´t care,

2010-03-09 @ 19:14:36
skolan idag var susen, trots att jag gick från 08.30 -16.30!

samhällslektionen :

gerd : hur ser det ut om det är marknadsekonomi?
jonna : det ser bra ut,

"alla asgarvar"

gerd berättar sedan vidare vad det är, och säger det är viktigt så kom ihåg det!

alla : vad sa du?

lät inte roligt men det vare. idag har vi fört fram massa roliga konversationer och skrattat hur mycket som helst, ibland kan även min klass vara mysig. plus att jag fått massa beröm av lärarna när det gäller mina brillor. zwiit! Justja, fick även ringa och säga att jag inte kunde jobba idag, på grund av allt pluggande som jag måste göra eftersom jag var i sälen förra veckan, men det äre värt! Nu har jag laddat upp med kaffe & hög musik. har redan kommit en bra bit på svenskan & matten, high five!

hörs sen,
kyss






plugg-ARN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback