vi måste sluta hitta skäl att stanna kvar hos varandra

2010-03-23 @ 21:56:17

"du är värd så mycket mer,  han ger dig inget du vill ha..så lämna honom nu"

igår blev det myspysis hemma hos malla & girre. älskar deras "nya" hus. ska nog bosätta mig där. himmelriket snackar vi där alltså! efter skolan idag åkte jag hem en snabbis blev hoppa av bussen och sen in till nypan igen. hoppade på 605 till trosa. äntligen fick jag träffa min soulmate!!!! vi åt fisk "klapp på axeln på mig" sen drog vi till martan, feting nirre. snacka satan & kollade på DATING IN THE DARK. <3 grymt alltså. puss på mina pinglor ni är b-ra. nu ska jag och soul krypa ner i sängen och kolla på mammmmma mia. long time no seeeeeee lirreeee. så puss & natti

 

i fucking miss you :'(


finast. + martooooo <3


Kommentarer

Postat av: isabelle

<3



och hahaha, bilderna...

2010-03-24 @ 09:26:44
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback