all in är alltid all in

2010-05-20 @ 21:41:57
igår var det rock tema på krogen, "studentfest" så jag bestämde mig i sista minut att följa med. Det var jag, jossa,elin,sara & ralleboy. Drog till sara och satt på hennes gård och förade, krogen var awesome! tack brudar.
Blev dock en tidig hemgång, men det var nog inte mer än bra för min del, var nog i det onyktraste laget. men fullast vinner sa vi? jag vann stort. nog om det!

idag har jag legat på en grön gräsmatta med min penny, pratat en massa nödvändigheter och ätit icecream. Har även vart med mor & bror ute i thomas stuga och fikat. Och även hunnit ut till VÅRAN stuga, wiho.

har inga nya fräscha bilder, kameran är i skolan tror jag (?)

pussnu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback