ett hugg, inte mer än så....så var det över

2010-05-07 @ 16:09:04

jag vet inte riktigt men jag har liksom aldrig uppfyllt någons drömmar, jag har alltid vart den tjejen som inte påverkats av andra. jag har alltid kört mitt eget race, folk tycker om att sprida ryckten om mig och visst ska jag inte neka att jag ibland tagit illa upp, ibland har det kunnat tagit kol på mig, men oftast bara för en stund.för tillslut har jag insett att det bara är för att jag tar plats och verkligen vågar vara mig själv. jag har alltid haft nära och bra vänner/familj som stöttat mig. jag har alltid vågat kliva upp på den brantaste klippan, alltså utsätter jag mig oftast för saker folk anser är helt fel och så vidare, men jag känner att man lever bara en gång och jag är en liten vågad tjej som gillar att ta risker vilket oftast är opopulärt som sagt. men det är även så jag upptäckt vilka mina riktiga vänner är! om jag ska vara ärlig så ångrar jag egentligen inget busigt jag gjort under mina år, för det har gjort mig till den jag är idag och det är jag stolt över. det finns inte något mellanting när det gäller att tycka om mig, antingen hatar man mig eller så älskar man mig. och jag känner inte för att kämpa för att vara en i mängden, jag gillar att ta utmaningar och kunna sticka ut på mitt sätt. och det har jag fått tagit mycket konsekvenser för, men som sagt jag ångrar ingenting. jag tänker aldrig ändra mig för att någon vill det. Alla killar jag träffat genom mina arton år, som haft hopp om att jag ska ändra på mig/mitt utseende för att dom bett om det...till en början har jag väl sagt att jag ska det för deras skull, men vem har dom trott att jag är? jag gör som jag vill, jag ser ut precis som jag vill.  fan fuck this! nu måste jag duscha.

så himla trött på att få ta konsekvenser för att jag är mig själv,
och & DU ska inte få trycka ner mig. FUCK YOOOOOOOOOOOU


JAG ÄR ARG :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback