jag har fortfarande inte fått svar på alla mina frågor, en tanke på att aldrig få svar gör mig svag

2010-05-18 @ 01:00:57

jag är sämst på grymma uppdateringar. blir mer av det snart! har bara tappat lusten lite, ibland gör man det. men om någon dag blir det ändring. sådetså!

sakta men säkert närmar sig skolavslutningen,studentmottagningar och grymt mycket jobb men samtidigt frihet. jag vill verkligen ha sommar, jag föredrar jobb framför skolan. för pengar är alltid pengar, det är underbart helt enkelt!


förövrigt har jag legat på vallarna med jess,felicia & honken efter skolan och haft picknick. sedan har jag vart hemma och gjort lite nyttigheter som att plugga & vart på promenad med min jacke.

nu har jag precis tvättat ansiktet med massa bra produkter & smörjt in mig med ansiktscremer, och även målat mina naglar pink. nu blire lotion on my body och krypa ner med mina silkeslena ben i sängen. dock saknas något där, bläsh

men vafasiken jalla bye vad tråkig jag är.
stackars er som läser, HÄR FÅR NI EN PUSS IALLAFALL



COOL CHEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback