jag vet inte längre faktiskt, det känns bara tyngre och tyngre för var eviga dag som går. kommer mörkret någonsin försvinna?

2010-05-13 @ 00:57:57
skitdag.skitmage.skitväder.skithåla.skithumör.skitlöfte.
så känner jag nu, jag är neggoneggoneggoneggoneggoneggo

come here and light up the dark, i need you

allting som sägs är spydiga kommentarer, dom bara hoppar ur munnen på mig. stackars mor och stackars styvfar! men idag är idag och allting som hänt idag kommer imorgon vara ett minne blott.
min vänninor är och dansar ruset ur sina kroppar, medans jag sitter och längtar efter snoppar.....(rimmade bra bara).

nej fasiken nu ska jag inte skriva mer.....



butter & jag måste vara bästa vänner idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback