sunshine in my face

2010-05-09 @ 23:29:53

jag är så himmelskt glad,
varför?

självklart ska jag inte klaga på det, men jag har liksom ingenting speciellt att vara happy för. eller jo en sak men det tänker jag inte dela med mig av här. för det är fortfarande lite privat...men vem vet? snart kanske det blir för "allmänheten" också ;) håll utkik vettja.

tänkte beskriva helgen i kort

fredag : skola, coffehouse, carolina berg, gustav.
lördag : marknad med syster, karuseller, myskväll hos mammas kompis, jennie & jocke
söndag : jobb, caroliina berg,penny sleet, mys med mormor.

jag bestämde mig alltså för att ha en lugn och nykter helg. jag lyckades även? de ni. det trodde ingen, verkligen ingen trodde jag skulle klara det? men även jag kan ha lugna helger. och det känns faktiskt riktigt skönt att få vakna upp en söndagsmorgon och inte vara bakis. denna dag är jag redigt nöjd med, nej nu tänkte jag faktiskt lägga mig på min fina tältsäng här hos mormor och kolla lite tv och somna till det. tänkte nog även ringa och säga god natt till mitt fyllesvin som är på studentkryssing. 

hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback