you can´t play on broken strings

2010-05-11 @ 19:50:16
och nu är mina sönder..besviken!

alla förstår nog inte vad jag vill få fram med det, men du förstår precis. jag tycker det är tråkigt att det ska bli såhär. på sätt och vis är jag inte inblandad över huvudtaget. men det känns liksom som att det lika gärna kunde vart mig du gjort så mot. förbjuden frukt är alltid förbjuden frukt, och så kommer det alltid vara. det kommer bli jobbigt i framtiden att kunna lita på dig till 1000. för en dag kanske det är mig du utsätter! jag vill inte känna såhär, men just i detta läget är jag grymt känslig. snälla tänk dig för............ you know i love you bebiboooo.

var bara tvungen att skriva av mig lite. nu måste jag återgå till pluggandet & min coca cola så jag kommer iväg till mackan någon gång idag! förövrigt blire nog sleepover party hos mormor i natt. gosigull




bok+cola-penny = x


Kommentarer

Postat av: Pjär

du är så himla vacker carro :* <3 <3 <3

2010-05-11 @ 20:02:57

Postat av: carolina

men åh tack pirre gubben. <3

2010-05-16 @ 21:09:22
URL: http://carolinawennerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback