- 901125 min ängel

2010-11-25 @ 15:02:39

idag skulle det vart din dag, eller det är din dag och kommer alltid vara din dag. Du kommer alltid vara våran josefine alltid fylla år den 25 november, du kommer för alltid att leva kvar inom oss. Saknaden blir större och större för varje sekund,minut,timma,dag,vecka,månad och år som går. Det finns så mycket frågor och inga svar. Jag önskade så grymt mycket att allt var ogjort, att vi levde i en rättvis värld. För då hade du vart i full gång hela dagen med att springa till systemet och även haft massa folk omkring dig som kommit för att gratta och ge dig presenter. Men istället så åker vi till en dyster kyrkogård, tänder ett ljus, lägger blommor och fäller tårar. Nej jag orkar inte skriva mer, sorgen är för stor just nu. Men syster, jag älskar dig det vet du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback