- dags att dra sig till sängs kanske

2010-11-30 @ 01:38:51







sitter fortfarande vaken. vill inte sova, inte själv iallafall! jag vill ha senare idag "klockan är över tolv hehehe" då slipper jag sova själv iallafall. jag avskyr det, och just nu orkar jag inte ligga och grubbla. vill vara så trött att jag totaldäckar. í want my baby here. så varför är han inte här? nee han är väl med lena handén och hänger någonstans. inte OK. kan du inte vara min i natt. halllå? korv på dig. korv på mig för att jag inte åkt till dig. men whata hell. jag orkar egentligen inte skriva, så frågan är varför jag gör det jo men jag är rastlös och har ingenting att göra synd att det är så äckligt väder annars hade jag vart ute med min ipod för längesen. märkte ni hur jobbigt det blev att läsa när man bara skriver en felaktig löpande text. eller ni kanske inte tyckte det var jobbigt men det tycker jag. Hallå? är det någon som vill följa med mig och busplinga på dörrar, kasta snöbollar på fönstren och åka pulka? jag behöver göra nostalgiska saker som man älskade när man var liten. Man blir alltid så lycklig av det. Nu byter jag samtalsämne, ehm undra vad jag ska prata om nu?! jo jag kan prata om vänner. nyss hade jag en vän, en vän jag ansåg var min bästa just då, men fasiken vad fel man kan ha. våran vänskapsrelation gick för fort fram "om man kan säga så?????" ja men skitsamma nu säger jag så, iallafall så kom vi varandra sjukt nära varandra under en kort period. Allting kändes som himmelriket, hon var precis som jag (trodde jag då iallafall) det var obeskrivligt roligt i hennes närhet. allting var som en stjärnklar himmel. men nu ett år senare? typ exakt ett år senare nu. har jag insett? du var inte den jag trodde. it hurts! men vad fan ska jag göra? :) har kämpat som en tok för att försöka hjälpa dig att bättra dig. Men du faller tillbaka? :( illa gorilla. men aja man lär sig av sina misstag alltså nu menar jag att släppa in folk i sitt liv för fort/lätt INTE till att du kommer lära dig av dina misstag för hittills har ingenting hänt. STACKARS JÄNTA! Samtalsbyte igen, nu går vi över till gamla vänner som blir nya fast ändå är gamla om ni förstår trögskallar. (hehe) det måste väl vara sanna vänner? riktigt äkta? det anser jag. och nu har jag fångat tillbaka dig. och du förstår och alla andra att det är dig jag pratar om TANIA. puss amor! nu ska jag sluta prata. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback