- fuck you fuck me fuck off fuck two

2010-11-30 @ 17:37:51
jag har fortfarande inte gjort det jag ska, varken duschat - färgat håret - städat rummet eller solat? denna dag är inte okej. jag måste faktiskt få någonting gjort. men eftersom att jag är hemma själv så känner jag bara för att inte göra någonting, typ enda gången man kan det. hihi! nej men jag måste trots det iskalla vädret pallra mig till ica och köpa hårfärg. står inte ut med denna röda smörja längre. och nu kommer jag klaga lite till, måste det vara så långt till ica. hihihi! nej men hejdå.

bilder from today.

my plastdadi



fick ett paket hem, och min/olas älskling kom.......


kommer förgylla mina dagar ett tag nu. överlycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback