- rubrik

2010-11-16 @ 01:31:51

har ägnat min kväll i soffan med min familj framför penisonärsjävlar. sedan efter det bara suttit vid datorn och kollat på ung och bortskämd, alltså kan det bli pinsammare. Alltså vet man inte ens hur man bäddar så borde man ju fyfan inte våga vara med på tv och erkänna det för nästan hela svenska folket. Eller okej, det är väl tur..jag menar så vi andra kan sitta och skratta. Även om man inte brukar bädda har man ju ett hum om vart lakanen ska sitta och hur många lakan man har. Aja nu har jag kollat mina två avsnitt så nu blire sängen. Tagga en lektion imorgon, hörs. puss




fick även sms av min fina.
Älskling glömde ringa, ringer imorgon då jag vaknar!
Mamma och dom frågade när deras extra
dotter hade tänkt sig komma hem. haha
love you fina, alltid vi!

vilket gjorde mig glad såhär på natten.
nej nu ska jag sussa och drömma mig
bort till allting bra i livet. och radera
att vi har nationella i svenska b på onsdag.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback